Un cod valid de reducere va va aduce un pret cu 10% mai mic pentru cartile comandate care beneficiaza de reducere pe baza codului.
Daca detineti un cod de reducere, completati-l si apasati pe butonul 'Inregistreaza'.
Daca nu, apasati pe butonul ' Nu detin'.

Cod de reducere*

Portrete

Efectul Facebook

ISBN: 978-606-93046-3-1
Număr pagini: 344
Formatul cărţii: 16,5 x 23,5 cm
An apariţie: 2011
Autor: David Kirkpatrick
Colecţia: Portrete

Descriere

Traducere din limba engleză de Bogdan Odăgescu.

Cum a reuşit un student de 19 ani să clădească o companie care a revoluţionat internetul?
"Efectul Facebook" este povestea captivantă a reţelei de socializare care, începând ca unul dintre multele proiecte ale lui Mark Zuckerberg, student în anul II la Harvard, a ajuns în mai puţin de un deceniu să conecteze peste 800 de milioane de oameni din întreaga lume.
David Kirkpatrick, jurnalist de referinţă în domeniul tehnologiei, a avut acces la documente din cadrul companiei, ceea ce i-a oferit o bază de cercetare extrem de riguroasă pentru acest volum. Astfel, el ne oferă o imagine fidelă a evenimentelor într-o carte care tratează cu eleganţă, inteligenţă şi umor toate aspectele interesante din istoria acestui fenomen global.
Folosind un ton degajat şi sprinten, Kirkpatrick combină tehnologia, statistica, economia, politica şi naraţiunea într-un stil minuţios şi accesibil în acelaşi timp. Fără a se feri de temele controversate, jurnalistul american prezintă şi modul în care reţelele de socializare ne influenţează viaţa de zi cu zi, radiografiind una dintre cele mai de succes reţete comerciale ale începutului de secol XXI.
Dincolo de aspectele biografice, "Efectul Facebook" este şi un veritabil manual alternativ de marketing, prezentând pas cu pas dezvoltarea unui gigant al tehnologiei informaţionale.


TEST Philobia!
Tu ce fel de user Facebook eşti?


Pentru a răsfoi cartea, click pe copertă:

Despre autor

David Kirkpatrick a fost editor la "Fortune". E considerat unul dintre cei mai importanţi jurnalişti în domeniul tehnologiei, apărând ca expert în emisiuni TV la CNN şi PBS.
A studiat impactul internetului asupra societăţii şi lumii afacerilor. A scris cu precădere despre Microsoft, IBM, Apple, Sun şi Intel, ori despre Facebook, MySpace, Second Life sau tehnologia în China.

Cuprins

Prolog. Efectul Facebook
1. Începutul
2. Palo Alto
3. Reţelele de socializare şi internetul
4. 2004, toamna
5. Investitorii
6. Transformarea într-o companie adevărată
7. 2005, toamna
8. Directorul general
9. 2006
10. Confidenţialitatea
11. Platforma
12. 15 miliarde de dolari
13. Fabrica de bani
14. Facebook şi lumea
15. Cum ne putem schimba politica instituţională
16. Evoluţia reţelei Facebook
17. Viitorul
Post-scriptum
Mulţumiri
Notă asupra muncii de cercetare
Note
Bibliografie suplimentară

Titluri similare:

Am ucis-o pe Șeherezada -Joumana Haddad Pachet Portrete îndrăznețe - Dialoguri cu Paulo Coelho  -Juan Arias
cele mai vandute titluri:

În pădurile Siberiei -Sylvain Tesson Postul negru -Thierry de Lestrade Cel mai sănătos om din lume -A.J. Jacobs
cos Cosul meu:
0 carti

Completaţi mai jos datele dvs:

Nume:

Prenume:

E-mail:

Sunt de acord să primesc ultimele noutăţi.